HTML

Váltóáram

A Váltóáram irodalmi est-sorozat blogja. Interjúkkal, videókkal. Versekkel. Riportokkal.

Friss topikok

  • Lucsi5: Kedves Laura, nagyon tetszett a versed. Igazi múzsa vagy, és ez ritka. Szívesen olvasnám más vers... (2010.05.29. 10:28) Turai Laura Kaligráfiái

Linkblog

2009.07.20. 21:55 nyikolaj

Babiczky Tibor: Hajnali rész

A vers a Váltó-áram második estjén július 18-án hangzott el a Majorka Kávézóban.

 

Babiczky Tibor

Hajnali rész



Felriadtam tegnap éjszaka. Talán
repülőgép zaja volt, talán a pokol
nyílt meg álmaimban nem tudom.
Nem zavarta szívem negyven cigaretta.
Csak húsz talán. S mind szőke lights volt.


Felültem az ágyban te aludtál s hirtelen
nem ismertem a házam. És csak
hallgattam, ahogyan kusza szívdobogásom
elvegyül egy másik, egy valódi álom
szuszogó hangjaival.


És akkor már tudtam, hogy nem pokol és nem
repülőgép, tudtam, hogy egyszerűen csak
hazaértem legbelül és megriasztott
ez az ismeretlen és régóta várt érkezés,
hogy nekem most már csak így,
a közeledben, csak így van otthonom.

 

Babiczky Tibor 

1980-ban született Székesfehérváron. Első verseskötete 1999-ben jelent meg (Istenek vagytok), második 2001-ben (Felvezető kör), a legutóbbi 2007-ben Levegővétel címmel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valto-aram.blog.hu/api/trackback/id/tr531767590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása